Dashboard | +Follow
Suka Duka Kehidupan
yang patah tumbuh, yang hilang berganti....
Tuesday, July 16, 2013 • 10:27 PM • 0 comments

faham pepatah yg jadi tajuk entry ni??
haa..
macam-macam yang jadi sepanjang dua sem berlalu..sem 3 dan sem 4.. suka, duka, jerih perih.. tapi semua ni mematangkan aku..umur pun tak muda dah..kihkih..
tak ada dah Mr. A.. Sekarang ada Mr. M..
aku cuma anggap semua ni cabaran dan dugaan.. masalah dgn A susah utk diterangkan kat sini.. hanya aku, dia, dia dan family yang tahu cerita sebenar.. i'm sorry for leaving you.. i have to.
dalam hati aku kuat mengatakan, tabah, sabar dan kuat, seorang lelaki mengetuk semula pintu hati..ececehh.. dia tunjuk kesungguhan dia..dia jaga aku, dia ambil berat pasal aku.. jadi, dipendekkan cerita, kami cuba ambil langkah satu tapak ke depan... tak declare apa2 pun, dan sekarang, he is the one...someone in my life :)


 

shining star



Disclaimer

Hi, im Piqa. Steal anything what u can steal :D.You just know my name, not my story . and Respect is a MUST.



« My Entries
« My Profile


Taggie Board


[!] IMPORTANT [!]


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : PiQa SaiRi
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google