Dashboard | +Follow
Suka Duka Kehidupan
rojak
Tuesday, July 16, 2013 • 10:29 PM • 0 comments

sekarang tengah cuti sem, lama, dan tak bosan duduk rumah..you know why? sbb, kat rumah, macam-macam ada.. memang ada fikir nak kerja sebab takut bisan duduk rumah, tapi lastly, tak rasa dah nak kerja...rumahku syurgaku.. :) aku seronok duduk rumah...kerja dengan ibu ayah..jadi suri rumah..mihmih..banyak jugak menu-menu baru yang dah belajar dan try buat..alhamdulillah..
dan tahun ni tahun kedua puasa sepenuhnya dekat rumah selepas zaman matrikulasi..hee..seronok bak hang!
proposal fyp dah submit, tunggu supervisor approve..takut jugak, sabar jela,.. result pun tunggu masa je nak muncul ni.. cuak beb! sem 4 paling tough sekarang ni...aku banyak stress dan kelam kabut sem tu.. gila laa...

shining star



Disclaimer

Hi, im Piqa. Steal anything what u can steal :D.You just know my name, not my story . and Respect is a MUST.



« My Entries
« My Profile


Taggie Board


[!] IMPORTANT [!]


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : PiQa SaiRi
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google