Dashboard | +Follow
Suka Duka Kehidupan
Tetapkan Hati...
Saturday, August 11, 2012 • 11:09 AM • 0 comments

Assalamualaikum..hye readers! tak lambat lagi rasanya nak ucap selamat berpuasa..hehe :)
hidup berpasangan? fitrah semua makhluk Allah kat muka bumi ni kan.. Allah cipta dan jadikan semua kat dunia ni berpasangan. contohnya malam-siang..ada malam dan ada siang.. macam tu jugak manusia..perlukan  orang lain dalam hidup kita. kita tak boleh hidup sorang-sorang dalam dunia ni kan.. kalau tak ada ibu kita yang mengandungkan kita, lahirkan kita, kita tak akan wujud dan takkan jejak kaki kat dunia.. kalau ada ibu pun, tapi tak ada ayah, tak jadi jugak kita ni... nampak tak? fitrah manusia perlukan pasangan berlainan gender. sejak-sejak dah pegang title 20-an ni, rasa diri ni semakin matang.. :) not bad la to be an early adult..  bila dah besar ni, ibu ayah dah tak halang kalau nak berkawan dengan lelaki secara serius..tapi dengan syarat, kenalkan pada diaorang..yela, diaorang taknak la anak-anak diaorang kawan dengan entah siapa-siapa kan..
dan sekarang, ibu ayah tahu dengan siapa piqa 'kawan'..rasa bahagia, selesa dan seronok kalau sesuatu perhubungan tu tidak menjadi rahsia antara kita dengan ibu ayah kita..seriously, piqa rasa benda tu..cuba la kalau tak percaya.. mungkin sebab restu ibu ayah la kan.. :) 
SI DIA yang menjadi penghuni hati piqa sekarang pun, memang dah berjaya ambil hati ibu ayah piqa..how happy is that! Mak dan abah dia pun, okay! 
atas sebab-sebab ni la, piqa rasa dah perlu tetapkan hati..maksud piqa, setia la pada yang satu..dah ada orang minat kat kita, sayang kita, serious dengan kita, so, kenapa tak kita tunggu je dia...dan sebab piqa dah yakin pada dia, piqa akan tunggu dia..

So, I'm TAKEN ! 

shining star



Disclaimer

Hi, im Piqa. Steal anything what u can steal :D.You just know my name, not my story . and Respect is a MUST.



« My Entries
« My Profile


Taggie Board


[!] IMPORTANT [!]


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : PiQa SaiRi
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google