Dashboard | +Follow
Suka Duka Kehidupan
DEBAT PNC KE-9
Thursday, March 29, 2012 • 12:22 AM • 0 comments

Salam . hai readers . .
terima kasih sudi menyingah lagi ke blog yg tak seberapa 'vouge' ni . haha
DEBAT @ BAHAS dan yg sewaktu dengannya . tiba-tiba je aku boleh terlibat dengan benda alah ni . korg mesti susah nak percaya kan ? aku laaagi la susah nak percaya . sbb ape tau tak? sbb memamg tak expect pon akan join debat ni .
TAPI, atas dorongan kawan-kawan, dan ibu ayah aku yg paling aku sayang, aku beranikan diri untuk join debat . antara sebab-sebab aku join debat ni adalah :
- untuk tingkatkan keyakinan diri aku yang sememangnya tak berapa nak ada ni.
- nak train otak ni 'cepat' berfikir.
- nak tambah ilmu dengan belajar basic debat. al-maklumlah, aku ni 'zero' bab-bab bahas ni. tak tahu ape-ape. 
- semestinya, nak tambah pengalaman, dan tambah kenalan . hee
Tak dinafikan, memang sangat sibuk + penat. tiap-tiap malam training, memerah otak memikirkan hujah-hujah yang relevan.
TAPI , sangat enjoy sebab dapat mentor yang sgt cool n sporting, iaitu KAK HAJAR merangkap senior course kami . TERIMA KASIH AKAK atas segalanya . . jasa akak akan kami semua kenang .
Aku mewakili FICOS B yang terdiri daripada 4 orang peserta iaitu BADRUL (Bad), MAISARAH (Ara), FADHILAH (Dila) dan aku sendiri. Team FICOS A pulak terdiri daripada NABIL, AISYAH, dan MIZA.

Team A ni mmg hebat la aku cakap. superb hebat . kagum dengan dorang2 ni. satu sebab ilmu diorang sgt byk kalau dibandingkan dgn aku, dua, sebab diorang cakap mmg mcm gaya menteri . 
Nak tahu keputusan pertandingan tu??
Team FICOS A berjaya ke peringkat separuh akhir, dan team FICOS B pulak, berjaya hingga ke peringkat suku akhir . alhamdulillah . .



Hari pertama DEBAT PNC KE-9
Menteri-menteri wanita FICOS A dan FICOS B .
Dari kiri : Dila, Miza, Aisyah, Piqa, Ara.

 

Hari ke-2 DEBAT PNC KE-9
 location : JALAN BIAWAK, MENGABANG TELIPOT 
Dari kiri : Bad, Dila, Miza, Piqa, Aisyah, Ara, Nabil .

SEMOGA SUKSES SELALU KAWAN-KAWAN ~ ~
<3 


shining star



Disclaimer

Hi, im Piqa. Steal anything what u can steal :D.You just know my name, not my story . and Respect is a MUST.



« My Entries
« My Profile


Taggie Board


[!] IMPORTANT [!]


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : PiQa SaiRi
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google