Dashboard | +Follow
Suka Duka Kehidupan
harus kah??
Friday, November 25, 2011 • 3:24 PM • 0 comments

berlari, bersembunyi dan terus berlari . . .
penat . . tp, siapa yang tahu apa yang aku rasa . .
takde ... hanya Allah yang tau kelelahan aku .
mungkin salah aku sendiri yang sudah terlanjur ikut semua itu . .
tp, hati aku berat utk meneruskan semua tu . .
apa lagi alasan yg harus aku cari . .
atau, berterus-terang itu yang terBAIK??

shining star



Disclaimer

Hi, im Piqa. Steal anything what u can steal :D.You just know my name, not my story . and Respect is a MUST.



« My Entries
« My Profile


Taggie Board


[!] IMPORTANT [!]


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : PiQa SaiRi
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google