Dashboard | +Follow
Suka Duka Kehidupan
Cuti Sempena Perayaan Deepavali ~
Wednesday, October 26, 2011 • 5:03 PM • 0 comments

bermula 25- 29/10/11, cuti Deepavali....yeehaa..! seronok bukan . . .
tapi . . baru hari pertama cuti da rase bosan mcm ape . . haha . WALAUPUN assignment beratur tuggu turn utk diSUBMIT . . 
saat-saat terluang ni semestinya bersama roomates ku terSAYANG . . ececeh . . Betol aa,, aku sayang diorang . . ANDA-ANDA sekelian, korg terBAEEKK lah...!
Nak kenalkan roomates la mcm nih . .
diorang ni, happening giler tau tak?? sampai pening ketawa disebabkan aksi-aksi dan kata-kata lawak mereka . . TERIMA KASIH ya ALLAH kerana telah pertemukan aku dengan mereka di UMT tercinta ni . . 
ok . now, aku ada 3 org roomates . termasuk aku, ada 4orang la yang menghuni bilik IJ-403 di UMT ni . . 
yg sorang ni, nama diberi Siti Aishah Abdul Razak .  . lepasan dip. poli...asal P. Pinang..name manje dia ni 'Kak Sya' . . umur dia?? korg tanya la dia sendiri . .
lagi, Nuratika Saleh . . dia berasal dari Kedah  . 'Kak' jugak . . Dia ni comel jek . . kalau korang tengok aku ni kecik, dia laagii kecik . . hihi . . maaf Kak Ika . . :)
sorang lagi, Amni Bazla Seman . . .  dari matrik yang sama dengan aku, TAPI lain course dan lain tempat asal . . amni asal dari Melaka . .
macam-macam aku belajar dari mereka-mereka ni...FYI, aku belajar cakap UTARA weyh kt cini . .  ! duduk terengganu tapi, vocab utara lagi banyak . . ok . nampak tak yang pengaruh utara kuat dlm bilik aku?? hahaha . . ape salahnye kan . . :)
skali lagi  . . . aku happy dapat stay dlm bilik ni dengan diorang,,yg pasti utk setahun ni...
kepada anda- anda yang nama di'STATE'kan dlm entry kali ni, TERIMA KASIH, thanks for being my roomates, besties, BFF, family... and the important thing is 'you're the part of my life' . . 

Thanks reading ^^



shining star



Disclaimer

Hi, im Piqa. Steal anything what u can steal :D.You just know my name, not my story . and Respect is a MUST.



« My Entries
« My Profile


Taggie Board


[!] IMPORTANT [!]


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : PiQa SaiRi
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google