Dashboard | +Follow
Suka Duka Kehidupan
Satu ayt yang selalu terungkap . . .
Friday, August 5, 2011 • 9:39 AM • 0 comments

"maafkan saya awak.."
bila perasaan bersalah mula ada
dari situlah jari jemari mula menekan butang-butang itu, 
mengharapkan satu balasan..

satu keputusan yg paling aku takutkan
"cukuplah sampai disini.."
itulah kata- kata yg paling aku takut bila dilafazkan oleh dia. . . 
kerana hati INI, hanya DIA yg di atas sana lebih memahami
bukan hanya memikirkan tentang aku
tetapi keputusan itu juga keluar kerana HATInya yg HANCUR

bukan salah dia kerana aku yg TIDAK menghargai ADANYA dia untuk AKU
sekali lagi... "maafkan saya awak.."

ini untuk awak dan saya masih sayangkan awak...

aku cuma singgahan sementara orang yg aku sayang bertemu dengan pasangan abadinya...
inilah rencah kehidupan . . .




shining star



Disclaimer

Hi, im Piqa. Steal anything what u can steal :D.You just know my name, not my story . and Respect is a MUST.



« My Entries
« My Profile


Taggie Board


[!] IMPORTANT [!]


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : PiQa SaiRi
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google