Dashboard | +Follow
Suka Duka Kehidupan
Nasi Goreng Cili Api
Wednesday, August 3, 2011 • 1:10 PM • 0 comments

Nasi goreng cili api memang SATU menu yg agak MENARIK dan boleh tahan MURAHNYA . . . Tapi bagi aku besar ertinya kerana dari situlah aku tahu selain MANIS dan PAHIT bercinta, PEDASNYA juga ada . . 
Terkenangkan setiap kunyahan beratus-ratus butir nasi goreng cili api yg aku telan, aku terasa indahnya jika diselitkan satu babak yg pedas dalam BERCINTA . . Di sekeliling kehidupan ini memang terlalu penuh dengan kaitan tentang  KEHIDUPAN . . seperti itulah kita kaitkan rasa dengan keadaan bercinta . . . ada MANIS, ada PAHIT . . 
Ketika aku disuapkan dengan sesudu nasi goreng cili api, 
siapa yg suapkan?? tentulah DIA. .  :) , yg sampai sekarang ni aku masih menikmati detik-detik indah ketika bersuapan . . diiringi dengan senyuman sebagai lauk yg menambah perisa dalam nasi yg disuap itu . . Ooh, manisnya, pedasnya . . manis pada KENANGAN, pedas pada KUNYAHAN. . 
walaupun berpeluh-peluh menahan kepedasan, tapi aku tahu, dari situlah aku dapat rasakan PAHIT, MANIS, dan PEDAS dalam hubungan. . . setuju??

shining star



Disclaimer

Hi, im Piqa. Steal anything what u can steal :D.You just know my name, not my story . and Respect is a MUST.



« My Entries
« My Profile


Taggie Board


[!] IMPORTANT [!]


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : PiQa SaiRi
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google