Dashboard | +Follow
Suka Duka Kehidupan
terasa macam mati hidup semula . . .
Thursday, June 23, 2011 • 5:58 PM • 0 comments

sehari sebelum birthday piqa, piqa keluar jumpa DIA..tak berapa happy mcm hari2 len..tak tau knp..mlmnya pulak, cam moody jek..tepat kul 12a.m bertubi2 msg masuk..yg paling bez, my dear friend , eika mycka , call..hehe.:) thanks ea wak sbb ceriakn hari2 sy.
hari bertarikh 14/06/2011, awal2 pagi da bgun..smgt birhday..haha..wat rutin harian seperti biasa..
then, calling2..fre la ktakan..
pagi tu DIA mintak kami bwk haluan masing2..paham kan apa mksudnya kalo tgh in a relationship, ttbe bwk haluan sendiri..sedih woo..tp ta cte kt spe2 pon..tabahkan ati klo tu yg DIA nak..piqa kuat..!
esoknya, DIA nak aku jd 'sayang' DIA lg...DIA tahu aku sedih gile hidup tanpa DIA..tp aku tipu DIA, aku cakap aku OK..then, kami bincang leklok..tp tak berjanji apa2 pon..juz berazam n nekad nak ubah hubungan ni jd sentiasa bahagia..:)
DIA tu mcm nyawa aku..bila DIA takde, aku mcm mati weyh..jasad ada tp soul takdek..waa..
tp skrg da hidup smula..:)
AWAK, SAYA SAYANG AWAK LAA....

shining star



Disclaimer

Hi, im Piqa. Steal anything what u can steal :D.You just know my name, not my story . and Respect is a MUST.



« My Entries
« My Profile


Taggie Board


[!] IMPORTANT [!]


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : PiQa SaiRi
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google